Home Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Hier vind u de meest gestelde vragen over onder andere het bestellen, de levertijd, retouren etc.

Bestellen

  1. Welke mogelijkheden zijn er om te bestellen?
    De snelste en gemakkelijkste manier is bestellen via onze webshop. U kunt op diverse manieren makkelijker en sneller bestellen,
    zo kunt u bijvoorbeeld meerdere lijsten maken met uw favoriete producten.
    Daarnaast kunt u gebruik maken van 'herhaalbestelling' om een vorige order opnieuw te bestellen.


    Het is ook mogelijk orders via DGE/FTP aan ons door te geven, neem hiervoor contact op met de afdeling sales via sales@versuis-bv.nl.
    Orders kunnen eventueel ook naar dit e-mailadres gemaild worden mét vermelding van onze artikelnummers.


    Tot slot kan u vertegenwoordiger ook bij u langs komen om een order op te nemen indien gewenst.

  2. Wat is de levertijd?
    Orders die vóór 12:00 uur besteld zijn, proberen wij de eerst volgende werkdag te leveren aan u (mits de producten op voorraad zijn).

  3. Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
    De prijzen die vermeld worden zijn exclusief BTW. De genoemde advies verkoopprijzen zijn wel incusief BTW.


  4. Ik heb een order doorgegeven, maar ben wat vergeten. Kan ik nog wat toevoegen?
    Nee, helaas is dit technisch niet mogelijk in ons systeem. Een 'toevoeging' wordt gezien als nieuwe order, en hier worden dan ook verzendkosten over berekend indien de order niet franco is.

  5. Ik wil mijn order afronden, maar dit lukt niet?
    Het is verplicht een orderreferentie in te vullen bij uw order. Daarnaast dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en de betalingsverplichting. Heeft u dit allemaal gedaan maar wil de order nog niet doorgaan? Neem dan contact met ons op.

Verzenden

  1. Welke verzendmethoden gebruiken jullie?
    Wij versturen orders of met PostNL pakketservice, of met onze vaste vervoerder op een pallet.

  2. Wat zijn de verzend/orderkosten bij jullie?
    Bij een orderwaarde boven € 250,- (netto exclusief BTW) zijn onze leveringen franco.
    De orderkosten bij een orderwaarde onder € 250,- (netto exclusief BTW) zijn € 20,- (netto exclusief BTW).
    Deze kosten worden automatisch in ons systeem verwerkt.

  3. Kan ik mijn bestelling ook volgen?
    Ja, het mogelijk een track&trace code te ontvangen wanneer uw bestelling verzonden is,
    zodat u de verwachte levertijd kunt inzien.

  4. Kan ik mijn order ook afhalen?
    Ja, dit is mogelijk. Je kunt de order bij ons magazijn afhalen, er worden dan ook geen orderkosten berekend.

Retouren

  1. Kan ik een artikel retourneren aan jullie?
    Tenzij een artikel speciaal voor u besteld is, of op kleur gemaakt is, kan u u een artikel retourneren. Neem hiervoor contact op met uw vertegenwoordiger.
     
  2. Wanneer krijg ik de retour gegeven artikelen gecrediteerd?
    Zodra de vertegenwoordiger de artikelen retour genomen heeft wordt het retourproces in gang gezet. De artikelen moeten dan nog retour ontvangen worden door ons magazijn. U kunt de creditnota verrekenen met de factuur van de levering, of een daarop volgende factuur.  Indien u de factuur al betaald heeft, en het bedrag terug gestort wilt hebben dan kunt u contact met ons opnemen.